While simultaneously attacking President Obama, the White House and health care reform, Fox News’ web site, The Fox Nation, has posted the misleading headline, “Obama Pulls Plug on White House Snitch Site” and following graphic.

First of all, it’s not a “snitch site,” it was set up to be able to respond to false health care reform rumors going around. Second, no “white flag” was waived, or plug pulled. The Reality Check web site is still up and people can still submit rumors. Rather than forwarding emails to flag@whitehouse.gov, which no longer works, people can copy and paste emails into the form here.

Share this article

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Pinterest
  • MySpace
  • LinkedIn
  • FriendFeed
  • Tumblr
  • Instapaper
  • Blogger
  • Reddit
  • Digg
  • Delicious
  • StumbleUpon
  • Add to favorites
  • Email
  • RSS
468 ad

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.